ozguvid1966 Blogger Adsense ads. txt sorunu ve çözümü resimli anlatım - Bloggerden öğrendiklerim
Yeni Eklenenler

2/29/2020

seyyah1906

Blogger Adsense ads. txt sorunu ve çözümü resimli anlatım

Blogger kullanıcıları adsense hesabına girdiklerin de alttaki resimle karşılaşıyor en azından benim böyle bir sorunum vardı eğer benim gibi bu sorunlarla karşılaşan Blogger kullanıcıları varsa çözümü burada.

çözümü resimli anlatım

Resimde görüldüğü üzere pembe bir çubuk ile karşılıyor adsense sayfanız hemen düzeltin veya daha fazla bilgi edinin diye meğer bunun çözümü robots txt alanında imiş.

robot txt ekleme

robots txt dosyasına eklememiz gereken kod bu işte bunu ekledikten sonra o meşhur pembe çubuk hemen kaybolmuyor en az 3-4 saat beklemeniz gerekiyor.

blogger ayarları

Blogger yönetici panelinden ayarlar bölümüne giriyoruz.

blogger arama tercihleri

Ayarlar bölümüne girdikten sonra arama tercihlerini tıklayarak ilerliyoruz.

özel robots txt

Arama tercihlerini tıkladıktan sonra robots txt kısmını tıklıyor ve bu kodu yapıştırıyoruz kodu en alta ekleyeceğim.

adsense raporları

robot txt dosyasına bu kodu ekledikten sonra 3-4 saat sonra pembe çubuktan kurtuluyoruz en azından ben kurtuldum artık adsense gelirlerine ne kadar etkisi olur en azından kazançlarınız risk altında yazısından kurtuldum herkese iyi bloglamalar Blogger kullanıcıları için daha iyi önerileri olanlar yorum bölümünde paylaşırlarsa seviniriz

robots txt dosyasına eklenmesi gereken kod:

User-agent: *
Allow: /ads.txt

Subscribe to this Blog via Email :
Latest

9 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
7 Mart 2020 22:20 delete

Did you hear there's a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will trigger intense feelings of love and instinctual attraction for you buried inside his heart?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, please and guard you with his entire heart...

12 Words That Fuel A Man's Desire Instinct

This impulse is so built-in to a man's brain that it will drive him to try harder than before to make your relationship the best part of both of your lives.

Matter of fact, fueling this mighty impulse is so binding to having the best possible relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will soon find him open his mind and heart for you in a way he haven't expressed before and he will distinguish you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.

Reply
avatar
editör
AUTHOR
28 Kasım 2020 23:33 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
editör
AUTHOR
28 Kasım 2020 23:36 delete

Yazınızdan faydalandım. www.ebebekce.com sitemdeki ads.txt sorununu çözdüm. Çok teşekkür ederim...

Reply
avatar
editör
AUTHOR
28 Kasım 2020 23:46 delete

encoksatankitaplar.net sitemde ads.txt sorunu vardı. Buradaki önerinize göre sorunu çözdüm. Bu sorunun düzeleceğini umuyorum. Teşekkür edrim...

Reply
avatar
FMARSİV
AUTHOR
6 Aralık 2020 17:27 delete

robot.txt dosyasının içindeki "Allow:" /" komutunun yanına mı ekliyoruz yoksa alt satır olarak mı

User-agent: *
Allow: /ads.txt

Reply
avatar
10 Nisan 2021 11:53 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
10 Nisan 2021 11:54 delete

www.bileceksin.com sitemdeki sorunu çözdüm, teşekkürler

Reply
avatar